خطرناک ترین جاده های جهان!!!!!
يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگی در برخی از جادهها ترسناک است، البته شاید خطری ما را تهدید نکند، اما ما از شرایط آن جاده میترسیم. در سوی دیگر، برخی از جادهها به شدت خطرناک و حتی مرگبار هستند.
می توان گفت رانندگی حتی در بهترین شرایط، مشمول پذیرش ریسکهایی از سوی راننده است. در ادامه قصد داریم تعدادی از جادههای خطرناک جهان را به شما معرفی کنیم.
پل ساخته شده بر روی این جاده به نظر ایمن میرسد، اما باید ریسک رانندگی بر روی آن را قبل از حرکت پذیرفت!
بزرگراه سراسری سیبری، روسیه - این جاده یکی از طولانیترین جادههای جهان است که البته بخشهایی از آن همچنان ناهموار است. این جاده هنگام بارش باران و برف میتواند به باتلاقی تبدیل شود و خودرو را درون خود بکشد.
بزرگراه شماره یک، مکزیک - این جادهی بسیار ناهموار در مکزیک است. علاوه بر ناهمواری، نداشتن گارد ریل در کنارههای جاده میتواند بسیار خطرناک باشد
جاده استلویو پاس، ایتالیا - این جاده مثل مار در کوههای آلپ به بالا میخیزد. پیچهای این جاده به شدت خطرناک هستند و کافی است تنها یکی از آنها را دست کم بگیرید
جاده کوه آتشفشانی کوتوپاکسی، اکوادور – این جاده پر از چال و چوله است و بخشهایی از آن نیز بسیار سر است.
جاده A44، انگلستان – این جاده دارای یکی از بیشترین آمارهای تصادف در جهان است. از این رو نمی توان به آن اعتماد کرد
جاده آریکا به ایرکیکه، شیلی – یک طرف این جاده باز است و جادهی آن نیز کاملا هموار است. همین هموار بودن جاده سبب شده تا رانندهها با سرعت زیادی در این جاده حرکت کنند. گاهی اوقات، سقوط به پایین جاده باعث کشته شده سرنشینان شده است
جاده سیچوآن - تبت، چین – رانش زمین، بهمن و شرایط جوی بد به کرات در این جاده دیده میشود. خطرناک بودن این جاده از تصویر آن مشخص است
جاده پاتیوپولو پردیکاکی، یونان – هنگام بارش برف و باران، رانندگی در این جاده به یکی از سختترین تجارب جهان تبدیل میشود، چرا که این جاده مجهز به گاردریل نیست. جادهی باریک پاتیوپولو پر از چال و چوله است و فقط رانندگان باتجربه میتوانند در آن رانندگی کنند
جادهی اُقصُر - غردقه، مصر – مسافران این جاده هر کاری میکنند که قبل از غروب آفتاب از این جاده خارج شوند. راهزنان در تاریکی در انتظار مسافران این جاده هستند.
برگرفته از : yjc
۹۴/۰۸/۱۷