مهمترین ها

هر چیزی که مهمه قرار میگیره

مهمترین ها

هر چیزی که مهمه قرار میگیره

آموزش دانلود از وبسایت یوتیوب (Youtube) به صورت رایگان و تصویری. ۵ روش بدون نرم افزار و ۲ روش با استفاده از نرم افزار که ۱۰۰% قابل استفاده هستند.

 

 

حتماً با سرویس بزرگ اشتراک ویدئو و کلیپ یوتیوب (Youtube) که "یوتوب" هم می‌گن بهش آشنا هستید. یوتیوب یکی از محصولات و سرویس‌های غول اینترنتی، گوگل، بوده و هر ساعت بیش از ۳۰۰ ساعت ویدئو بر روی آن آپلود می‌شود. جالب است بدانید که هر روز میلیاردها ساعت ویدئو روی یوتیوب دیده می‌شود.

وبسایت Youtube به کاربران اجازه دانلود مستفیم به خاطر دلایلی چون حفظ حق نشر و جلوگیری از کپی رایت را نمی‌دهد اما سرویس‌های گوناگونی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌شود از وبسایت یوتیوب ویدیوهای دلخواه را دانلود کرد که در ادامه به این سرویس‌ها خواهیم پرداخت.

 

دانلود بدون نرم افزار

چه چیزی بهتر از آن که بدون نرم افزاری ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید؟ سرویس‌ها و سایت‌های مختلفی برای دانلود مستقیم از یوتیوب ساخته شده اند. از جمله بهترین این سرویس‌ها در این بخش آمده است. برای ادامه کار روی بلوک مربوط به سرویس مورد نظر کلیک کنید تا آموزش مربوط به آن باز شود:

سرویس‌های خارجی

 سایت ClipConverter

 سایت OnlineVideoConverter

 سایت VideoGrabby

 

سرویس‌های داخلی

 سایت تق تقک

 سایت داسان

لیچرها، سرویس‌ها و سایت‌های دیگری (داخلی و خارجی) وجود دارد و در این پست فقط تعداد کمی از آن‌ها آموزش داده شده است.

 

دانلود با نرم افزار

نرم افزارهای مختلفی برای دانلود کردن ویدئوهای یوتیوب وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای ادامه کار روی بلوک مربوط به برنامهمورد نظر کلیک کنید تا آموزش مربوط به آن باز شود:

 برنامه IDM (یا Internet Download Manager)

 برنامه FDM (یا Free Download Manager)

برگرفته از : بایت گیت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
آقا سهند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی